Interviu cu un om fericit

     Iubește viața până la neputință și o trăiește în fiecare secundă. Fericirea este la ordinea zilei și de fiecare dată când deschide agenda își scrie: azi am de făcut fericire! Nu este neapărat să fie el fericit. E mai important să știe că poate face pe cineva fericit. Libertatea și fericirea, spune el, merg de mână. Atât timp cât poți fi fericit, poți să te bucuri de adevărata plăcere a sentimentului de libertate.

 -Când spun fericire, ce-ți vine în minte?

– Un peisaj tropical, o mare, o plajă și un soare, persoana iubită și gândul că cei apropiați se simt bine.

 

–          Pentru mulți fericirea înseamnă faimă, haine scumpe, bijuterii, mașini de lux, frumusețe artificială. Dă-mi propria ta interpretate a fericirii.

     –      Fericirea e o stare interioară care-mi dă senzația de plutire.  Care mă face să mi se pare      că toate lucrurile sunt ușor de realizat și să cred că fericirea e un rezultat al activității mele.

 

-De ce fericirea e privită ca un accesoriu al omului modern?

Pentru că a fi fericit pentru mulți nu mai este un sentiment, o stare de beatitudine. Valorile omului modern sunt altele, din păcate. Fericirea e, deseori, uitată și devinde un simplu accesoriu.

 

–          Cum definești un om fericit?

–          Un om fericit este un om care este mândru de ceea ce a făcut, de ceea ce a însușit de la viață și vede cu optimism viitorul.

 

-Dacă mâine dimineață, când te-ai trezi, ai putea să-i dai cuiva toată fericirea ta, cui i-ai da-o?

–  Cred că fericirea este o însușire personală și dacă aș darui-o cuiva, nu cred că acea persoană ar numi-o fericire. Mai degrabă prin fericirea mea l-aș ajuta să-și dobândească propria fericire.

–          Care este secretul fericirii tale?

–          Secretul fericirii mele constă în atiudinea pe care o abordez și în capacitatea celor care mă înconjoară de a mă face să mă simt deosebit.

-Ce conține lista ta „de făcut pentru a fi fericit”?

Un singur lucru: să trăiesc!

 

 

2 gânduri despre „Interviu cu un om fericit

Lasă un comentariu